söndag 19 februari 2012

Födelsedagsfika och en trasig datorladdare

Hm... Jag blev ju lagom lycklig när jag såg att datorladdaren hade tuggats sönder, den låg i två delar. Eddie kan verkligen knäcka mig ibland alltså! Det kommer ju väldigt lägligt nu när jag har ett relativt stort arbete att skriva nästa vecka. Jag får köpa en ny laddare imorgon och det gör mig sur för det är sura pengar fast det inte kostar så mycket.

Efter att jag la märke till detta så var jag och Olle tvungna att göra mig i ordning och köra ut till Lister där mina föräldrar, farmor, farfar, morfar och Jensie väntade. Jag hade bestämt mig för en två dagar tidig födelsedagsfika så jag har min födelsedag tillsammans med Olle. Jag trodde ju först att jag skulle få vara själv på min födelsedag imorgon men det visade sig att Olle var ledig och det kändes otroligt skönt. För hur sorgligt hade det inte varit och firat sin födelsedag helt själv...? Bara tanken gör mig deprimerad.

Nu blir det frukost och sen en tidig födelsedagspresent! Wiiie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar