söndag 19 februari 2012

Födelsedagsfirande dag 2

Fast min födelsedag inte är förrän imorgon så blev jag firad även idag, fast av Olles sida av familjen denna gången. Jag blev serverad en mycket god smörgåstårta som svärmor hade gjort och självklart kakor och tårta. Så nu är man mätt! Jag fick även en liten present av Olles ena bror med familj. Det blev ett presentkort på H&M - nya kläder är alltid välkommet!

Dock började dagen med en sovmorgon men jag vaknade av att jag hörde Olle skrika "FAAAN!!!". Så jag tog på mig min OnePiece och masade mig ur sovrummet och i vardagsrummet satt han och spelade FIFA...

Nu har vi landat i soffan och är lagom sletna. Ikväll blir det lugnt känner jag. Det enda jag ska göra är att se Big Brother! Som jag har längtar de hör sista dagarna på att det ska sparka igång. Det återstår att se vilka nötter som blir inlåsta i huset denna gången.

Nej... Nu ska jag återgå till mitt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar