torsdag 16 februari 2012

Kort skoldag

Hm... Jag började nio och slutade tio minuter senare bara för att läraren var sjuk. Inte för att jag klagar för nu har jag självstudier i en hel vecka - skönt!

Idag på morgonen så hittade jag ett paket som jag helt har glömt bort att öppna. Jag hade glömt min concealer hos Anna när vi var uppe i Göteborg men hon var en ängel som skickade det till mig på posten. Tack ska du ha Anna! :) Så jag öppnade det och hittade min concealer, som väntat, men det låg en lapp i paketet också. Man kunde ju inte bli något annat än glad.

Anna och Chrille, ni är helt enkelt bäst och vi är lyckligt lottade som får ha er som vänner! Vi har alltid så förbannat roligt ihop och man riktigt längtar tills man får träffa er igen varje gång vi skiljs åt. Vi kunde inte önska oss bättre vänner. Ni betyder mycket! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar