torsdag 16 februari 2012

Mys i Råby

Idag har nästan hela dagen tillbringats med Emmi och Dylan. Det är nästan två veckor sen vi sågs nu men Dylan kände igen mig och blev jätteglad när han såg oss komma till dagis för att hämta honom. Han är för go!

När vi sen kom hem så busade vi och åt lite mat innan det var sängdags för den lilla gossen. Jag gjorde Emmi tjänsten att göra honom redo för sängdags och även denna gången tog mammakänslorna över. Man kan inte sluta tänka på när man själv skaffar barn en vacker dag. Det kommer bli så mysigt! Tufft, men mysigt.

Nu har jag precis kommit hem och jag hittade Olle i soffan som spelade FIFA. Jag kan nog inte beskriva med ord hur mycket jag hatar det spelet alltså. Tvi! När det inte går bra för honom så märks det... ORDENTLIGT! Innan idag så flög speldosan med en smäll ner i soffan och han var tvungen att gå iväg för att lugna nerverna. Tack och lov så går det över snabbt väldigt snabbt, annars hade det blivit jobbigt!

Nej... Ögonen går i kors på mig här känner jag. Det är inte okej att vara såhär trött klockan nio på kvällen när man är ledig imorgon. Men det är väl förmodligen därför jag är så trött, för jag vet att jag kan sova ut. Denna kommande självstudieveckan kommer väldigt lägligt kan jag ju säga. Jag är så trött på skolan och allt som har med den att göra förutom alla härliga nya vänner jag har fått. Det är dom som får mig att gå dit just nu, för vi har så förbannat roligt ihop. Sen kan man ju diskutera alla andra i klassen... Om det inte hade varit för Emelie, Sandra, Emma och Therese så hade jag inte trivts alls. Men nu är det bara tre månader till och dom månaderna kommer flyga förbi. Sen är det nya äventyr som gäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar